tiistai 11. joulukuuta 2012

Ahdistaa ja suussa on paha maku. En halua edes kirjottaa, ei kukaan halua tietää niitä asioita mitä mä nyt ajattelen, kymmeniä erilaisia tapoja satuttaa itseäni ja vittu en tiedä miksi edes laitan nämäkään kirjaimet tähän järjestykseen. Ahdistaa niin paljon en kä tiedä mitä  tehdä. Edes kipu tai mikään auta tähän oloon. Miksi miksi  miksi mitä mä teen? kldfuewet Itkisin jos pystyisin ajattelin että joku auttaisi muttei auta ei edes hauskat asiat tai kamalat tai mitkään ei vittu ja miksi mun suussakin on niin paha maku, se ei lähde pois viinallahammastahnallasuuvedelläveriverellämillään anteeksi että tästäkin on pakko kertoa en tiedä miksi. Ja samalla ihan ohuen ihon alla virtaa verta ja mun kynnet on kasvanutja hampaat terävät mitä mä teen?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti